Grand Canyon dag 15 - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Hans - WaarBenJij.nu Grand Canyon dag 15 - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Hans - WaarBenJij.nu

Grand Canyon dag 15

Door: jeannette

Blijf op de hoogte en volg Hans

25 Juli 2015 | Verenigde Staten, Flagstaff

Vandaag zijn we vanuit Bryce Canyon naar Williams (ongeveer een 1/2 uur van Flagstaff) gereden (ongeveer een uur rijden vanaf de Grand Canyon) waar we vandaag en morgen zullen gaan overnachten. De weg ernaar toe was lang we hebben 5 1/2 uur gereden en qua landschap een eindeloze weg met heel af en toe een klein dorpje of een paar huizen. Wat zoek je als mens op zo'n verlaten plek? Je moet wel erg zelfvoorzienend zijn en van rust houden wil je zo afgelegen gaan wonen.

Wat waren we blij met onze volle tank benzine want benzinepompen langs de weg waren heel erg zeldzaam. En als je langs de kant van de weg komt te staan .... geen pretje met deze hoge temperaturen. We hebben gegeten in een Amerikaans steakhouse met van die typische western muziek en met opgezette dieren aan de muur. Morgenvroeg is ook het ontbijt daar .. een Amerikaans ontbijt ik ben benieuwd.