San Diego dag 18 - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Hans - WaarBenJij.nu San Diego dag 18 - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van Hans - WaarBenJij.nu

San Diego dag 18

Door: Jeannette

Blijf op de hoogte en volg Hans

28 Juli 2015 | Verenigde Staten, San Diego

Vandaag gelukkig een korte autorit van 2 1/2 uur. Aangekomen in San Diego eerst maar eens even "settelen" in onze hotelkamers en daarna zijn Hans, Nicole en Thomas naar het zwembad geweest.

's avonds zijn we met zijn allen the old town van San Siego ingelopen: vol met (vooral Mexicaanse) kraampjes/winkeltjes met allerlei spullen van kleding tot houtsnijwerk. Maar ook winkels van "vroeger"met ouderwets snoep/ handgemaakte kaarsen, een saloon en allerlei restaurantjes om te eten.

We kunnen de temperatuursverandering wel merken: gisteren was het nog boven de 40 graden, in San Diego is het overdag ongeveer 25 graden. 's avonds is het hier ook al vroeg donker, al tegen een uur of 8.

Morgen gaan we naar Sea World, we hebben de kaartjes al klaar liggen....