new york dag 4 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Hans - WaarBenJij.nu new york dag 4 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Hans - WaarBenJij.nu

new york dag 4

Door: jeannette

Blijf op de hoogte en volg Hans

15 Juli 2015 | Verenigde Staten, New York

Onze laatste dag in New York. We zijn in de wijk SOHO geweest maar niet zo lang want de Chinese mensen daar waren heel erg opdringerig wilt u.... zonnebril (namaak van CC) wilt u .... > Thomas zei mag ik een keer heel hard schreeuwen NEE ik wil geen brillen, tassen , buskaarten fietsen huren etc ik wil NIETS! We hebben nog in het centrum rondgelopen, we zijn oa naar ELF geweest (met dank aan een tip van een beautyblogger). Het blijft je verbazen wat een drukte in het verkeer. Alle verkeer staat steeds vast dus toeteren en als je een sirene op je auto hebt dan gaat die ook aan en al die mensen ..... Op weg naar ons hotel hebben we een stukje door Central Park gelopen en wat een rust. Langs een gedenksteen van John Lennon gelopen die daar dichtbij voor een hotel is doodgeschoten. Indrukwekkend de stilte rondom die plek. Central Park de plek voor joggers, fietsers , maar ook een plek om honkball te spelen en er worden ook vaak concerten gegeven. Ook dit park is weer groot, groter, grootst en heft bijvoorbeeld 50 speeltuintjes . Op tijd naar bed want het vliegtuig naar San Fransico vertrekt om 9 uur dus om 6.15 vertrekt onze taxi....