Los Angeles dag 22 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Hans - WaarBenJij.nu Los Angeles dag 22 - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Hans - WaarBenJij.nu

Los Angeles dag 22

Door: Jeannette

Blijf op de hoogte en volg Hans

31 Juli 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag hebben we eerst de laatste boodschappen gedaan bij de Target (een hele grote supermarkt) en na het eten hebben we onze huurauto weer ingeleverd. Zo lang als het duurde bij het inchecken zo verbazend snel was het uitchecken.

En daar stonden we dan op een parkeerplaats bij het vliegveld. Eerst de shuttle bus genomen en daarna de stadsbus en na ongeveer 1 1/2 uur kwamen we aan op Venice Beach. Dit strand was weer heel anders opgezet: heel veel henna en tatoe shops, veel straatverkopers maar bij het strand ook veel ruimte voor sport: grote skate banen/ basketbalveld, tennisveld en een complete sportschool.

Daarna weer de bus genomen naar Santa Monica Boulevard waar we hebben gegeten.

Een beetje op tijd naar bed want morgen staat om 4.15 uur de taxi voor het hotel om ons naar het vliegveld te rijden en dan vliegen we naar Houston.