Sequoia National Park/Visalia dag 10 - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van Hans - WaarBenJij.nu Sequoia National Park/Visalia dag 10 - Reisverslag uit Visalia, Verenigde Staten van Hans - WaarBenJij.nu

Sequoia National Park/Visalia dag 10

Door: Jeannette

Blijf op de hoogte en volg Hans

20 Juli 2015 | Verenigde Staten, Visalia

Vandaag hadden we een "rustige"dag. Nadat we weer heerlijk hadden ontbeten zijn we naar Visalia gereden. De weg ernaar toe was minder steil als gisteren maar wel erg veel bochten. Tussen de middag gestopt bij een grote supermarkt (groter dan wij kennen uit Frankrijk). In deze supermarkten is echt alles te koop eindeloos de rijen met allerlei producten die worden aangeboden. We blijven ons verbazen. De reis ging ook door allerlei dorpjes, waarin allerlei soorten huizen elkaar afwisselen, een rommelig geheel. We zijn de laatste dagen wat uitgebreider uit eten geweest dus vanavond maar een keer weer bij de Mac gegeten! Wat hebben we straks weer zin in verse groenten etc want dat missen we hier wel, we proberen zo "gezond"mogelijk te eten maar dat valt in Amerika nog niet mee.... Het is een aaneenschakeling van KFC, MAC, Wendy's, Jack in the box, Danny's, Burger King, Wiener Schnitzel, Pizza Hut en ga zo maar door.......
Morgen staat een bezoek aan Sequoia National Park op het programma. Ook Kings Canyon is hier in de buurt maar in 1 dag 2 nationale parken bezoeken dat gaan we niet redden en we zijn hier maar 1 volle dag dus moeten we keuzes maken.... Melany zei vandaag dat ze het gevoel heeft dat ze al heel lang weg is uit Nederland, veel langer als 10 dagen, maar we hebben ook al heel erg veel gezien en gedaan en we zijn nog niet eens op de helft van onze reis ....