San Fransico dag 5 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Hans - WaarBenJij.nu San Fransico dag 5 - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Hans - WaarBenJij.nu

San Fransico dag 5

Door: Jeannette

Blijf op de hoogte en volg Hans

15 Juli 2015 | Verenigde Staten, San Francisco

Vandaag dus goodbuy New York en op het vliegtuig naar San Fransico. Op het vliegveld besloten te gaan ontbijten maar het viel nog niet mee iets betaalbaars te vinden. 12 dollar voor een broodje!!!! Echt waanzinnig die prijzen en beetje verder op waren de prijzen gelukkig iets normaler maar toch en iedereen wil toch wat eten want we hebben 6 uur gevlogen en geen eten gehad alleen drinken! Aangekomen in San Fransico ga je toch vergelijken met New York: veel rustiger is het verkeer, minder warm ook 15 graden minder warm , mensen op straat bieden geen spullen aan maar bedelaars die om geld vragen zijn hier ook. Het hotel ligt opnieuw dicht bij het centrum dus dat is prima. De rest van de dag gaan we niet zoveel doen eerst maar even bijkomen van het reizen en plannen maken voor de komende 2 dagen wat we hier willen zien. En morgen is Melany's verjaardag dus kijken of we hier taart kunnen krijgen. Ze had al felicitaties gehad zoals iemand zo mooi omschreef vanaf de andere kant van de wereld.